Гімн промислового ліцею

Слова викладача ліцею
Богуславської Т.П.

Б'ють серця молоді і бурхливі,
Як весняний потужний струмок.
Слався завжди ліцей промисловий
Ти наш дім, наш трамплін до зірок.

З нами майстер надійна опора,
Вчитель нам пояснить від азів.
Слався, слався ліцей промисловий.
База в нас Запоріжабразив.

Вже крокуємо в життя ми сміливо,
Познаємо науку і світ.
Слався завжди, ліцей промисловий,
Ми з тобою у згоді навік.

Мчать за обрій роки,
Вчитель новий буде інших наукам навчать.
Слався, слався, ліцей промисловий.
Будем завжди тебе пам'ятать.

    Метою діяльності методичного кабінету Державного навчального закладу

" Запорізький професійний промисловий ліцей"
є організація науково-методичної роботи, вдосконалення

 та контроль роботи викладачів
та майстрів виробничого навчання, забезпечення підвищення їх кваліфікації

 та професій-
ного рівня педагогічних працівників зазначеного навчального закладу, сприяння розвитку

 їхньої творчої ініціативи у роботі.

Напрямки діяльності методичного кабінету:

  • - збагачення та комплектування науково-методичного забезпечення;
  • - вивчення та трансформування наукових ідей у педагогічну практику, науково-методична підтримка
   інноваційної діяльності в освітній галузі, допомога у наукових пошуках та експериментальних роботах,
    яку проводять педагогічні працівники;
  • - здійснення інформаційно-методичного супровіду в діяльності педагогічних працівників;
  • - консультування педагогічних працівників з проблем сучасного розвитку освіти, організації навчально-
   виховного процессу та досягнень психолого-педагогічних наук;

                                                                                                         Завдання методичного кабінету:


- створення умов розвитку педагогічної майстерності, творчої ініціативи педагогічних працівників,
  удосконалення форм і методів підвищення їхньої кваліфікації;
- моніторинг якості проведення уроків теоретичного та практичного напрямку, рівня навчальних
  досягнень учнів; моніторинг умов забезпечення психічного та фізичного стану учнів навчального закладу;
- здійснення організації та патронажа апробації та моніторингових досліджень навчально-методичного
   забезпечення підручників, навчальних посібників та іншої навчальної літератури;
- вивчення потреб і надання практичної допомоги педагогічним працівникам, у тому числі в період
   підготовки їх до атестації; участь у роботі атестаційних комісій, надання на звернень в управління
    освіти з оцінками якості навчально-виховної роботи педагогічних працівників, що атестуються;
- впровадження сучасних освітніх систем і технологій, інтерактивних методів організації навчання і
   виховання;
- організація інформаційно-комунікаційного обслуговування та використання інформаційно-комуні -
   каційних технологій в навчально-виховному процесі та діяльності навчальних закладів;
- вивчення, узагальнення та впровадження в педагогічну практику досвіду використання інноваційних
  технологій і сучасних форм організації навчально-виховного процесу;
- забезпечення безперервної самоосвіти, розвитку та вдосконалення педагогічних кадрів та підтримання
   їх ділового тонусу.