Гімн промислового ліцею

Слова викладача ліцею
Богуславської Т.П.

Б'ють серця молоді і бурхливі,
Як весняний потужний струмок.
Слався завжди ліцей промисловий
Ти наш дім, наш трамплін до зірок.

З нами майстер надійна опора,
Вчитель нам пояснить від азів.
Слався, слався ліцей промисловий.
База в нас Запоріжабразив.

Вже крокуємо в життя ми сміливо,
Познаємо науку і світ.
Слався завжди, ліцей промисловий,
Ми з тобою у згоді навік.

Мчать за обрій роки,
Вчитель новий буде інших наукам навчать.
Слався, слався, ліцей промисловий.
Будем завжди тебе пам'ятать.

14 февраль день святого Валентина

14 лютого - наш ліцей святкує   день Святого Валентина.

Дорогі друзі! ВІТАЄМО Вас зі святом  всіх  закоханих! Tongue out

Cвятий великомученик Валентин народився в ІІІ столітті  нашої ери в місті Терни Римскої иіперії став всвященником. В ті далекі сурові часи тодішниі римскьий імператор Юлиі Клавдій II забороняв воїнам одруживатися, щоб   не відвлікатися від головних справ. Але молодий священник Валентин таємно повінчав  бажаючих та за це був   приречений до  смерті . У в'язниці,він познайомився с Джулією  донькою  спостерігача.Перед стратою  він лишив  дівчині листа  з   зізнанням у коханні. Звідси  і пішли листівки валентинки. Його стратили 14 лютого 269 р. Символічно, що дата  страти Св. Валентина  зівпала з римскькими святами на честь Юнони, богині кохання. Поховали його  в Римі (по другим данним, частина його мощей находяться на його батьлівщині в м. Терни і в церкві Св. Антонія в Мадриді). Через двісті ролів Валентина оголосили Святим усіх закоханих .

11 февраля  был проведён  открытый воспитательный час  на тему:"Любви неодолима сила", проводили его гр.9 и гр.15., классные руководители Чікрина Н.А. и Богуславская Т.П.

Тема «Любовь» была выбрана учащимися самостоятельно.И это понятно, т.к. возраст учащихся заставляет нас, педагогов,  вольно или невольно, давать ответы и на личные вопросы. Нами  были расширены границы понимания любви к противоположному полу и включены такие понятия о любви, как любовь к Родине, к природе, к матери, к малой родине.  

На уроке ставились такие задачи и цели:

- просветительские : учащиеся узнают о любви к Родине и о том, как эту любовь выражают музыканты  и артисты:

( В.Высоцкий, М.Магомаев, Д.Гурская,  Н.Рыбников, Джо Досен)  ,                  поэты ( Ф.Тютчев, К.Симонов, А.Ахматова, С.Есенин, А.Пушкин, В. Тушнова); узнают о любви между юношами и девушками и как эти чувства  демонстрируются  в х/ф «Любовь и смерть»,  музыка из кинофильма «Шербургские зонтики»,  песни« Если б не было тебя», «Мама»,»Весна на Заречной улице» .

Учащиеся глубже осознают свои любовные переживания и эмоции;
- ориентирующие: способствование формированию определенного отношения к окружающему миру и выработке иерархии материальных и духовных ценностей;
-направляющие: учащимся легко было переводить обсуждение темы на реальный собственный опыт;
- формирующие (воспитательные): это синтез просветительных, ориентирующих и направлюящих задач и целей, которые учащиеся будут пытаться воплощать через эмоции в жизни.

  


  

    


Дорогі закохані!

 Даруємо Вам наше серце!